Zuid-Afrika2016.reismee.nl

Dag 22: van Kaapstad naar huis

Vandaag is een vroegetje, de wekker staat op 00:45 maar de wake-up-call komt al om 00:30 met de redetsky mars, we hebben toch nog wat uurtje slaap kunnen mee pikken in het Strand Tower Hotel. Om 01:00 zitten we met z'n allen in de bus, de koffers zijn er niet uit geweest dus dit gaat allemaal heel snel. Steve rijdt vooruit op zijn motor naar het vliegveld. Hier nemen we afscheid van JC als alle koffers uit de bus zijn en van Steve als iedereen aan het inchecken is. We gaan die man echt missen met z'n grapjes, weetjes en leuke opmerkingen. Na het inchecken krijgen we voucher van KLM vanwege de vertraging waarvoor we een kopje koffie en ontbijt kunnen halen. Nadat we weer een stempel erbij hebben in ons paspoort gaan we de laatste randen inwisselen en dan gezellig met een groep nog een kopje koffie gedronken en 'ontbeten' midden in de nacht. Onze vlucht zou nu om 04:20 vertrekken dit is nog uitgesteld naar 04:40 maar dat hadden we wel verwacht aangezien alles hier kalmpjes aan gaat. Daar gaan we dan, op weg naar huis. De vlucht zelf verloopt goed met eerst nog een hapje, tussendoor drinken en mogen we zelf koekjes pakken en uiteindelijk nog een 'ontbijtje' aangezien dit eigenlijk een nachtvlucht zou zijn. Bij de kofferband nemen we afscheid van de groep, toch een gek gevoel na 3 weken elke dag met elkaar op pad te zijn geweest.

Onze vakantie zit er nu op. Wij hebben echt een super vakantie gehad en willen jullie bedanken voor het lezen van onze reisverslagen en hopen dat jullie er net zo van hebben genoten om ze te lezen als wij hebben gedaan toen we ze schreven.

Baie Dankie

Bert en Anita

We hebben zeker genoten van jullie verslagen. Het leek net of we zelf ook op safari waren. Welkom thuis en geniet van de herinneringen.

Ellen

Wij hebben ook zeker genoten van de verslagen. Het was net of we mee waren :) Eerst vanuit Amerika en daarna door jullie verslagen nog een beetje in vakantiestemming in Nederland gebleven! Ben erg benieuwd naar de foto's. Misschien maken wij de reis dan ook nog eens! Geniet komende weken nog lekker na van de foto's want die zullen er genoeg gemaakt zijn!